Prodeje Hankook Tire dosáhly 1 miliardy USD za tři čtvrtletí navzdory ekonomické krizi

06.02.2009 08:13

Světový rekord v prodeji KRW1.13 trillionu (US$1.06 miliardy), nárůst o 24% meziročně a o 2.5% za čtvrtletí

Ultra-high performance (UHP) prodeje vzrostly o 40% meziročně

Prodej do Euvropy vzrostl o 14% navzdory hlášenému poklesu spotřebitelů

Pokračující investice v novou technologii a vzrůstající marketingové aktivity podporují silný nárůst přestože meziročně vzrostla cena surových materiálů   o 34.8%  

SEOUL, KOREA November 4 2008 - Hankook Tire (www.hankooktire.com), sedmý největší a jeden z nejrychleji rostoucích výrobců pneumatik na světě, dnes ohlášený růst za třetí čtvrtletí narostl o 24% meziročně a o 2.5% čtvrtletně. Pro třetí čtvrtletí tohoto roku byly prodeje řízeny meziročním příjmem z více než 40% z výnosného UHP segmentu, celosvětově stoupá reputace kvality a technologie skrývající se za těmto výrobky.

KRW1.13 trillion (US$1.06billion, €706.9million) to je rekordní prodej za čtvrtletí a je to také třetí po sobě jdoucí čtvrtletí kdy prodeje dosáhly 1 mld USD čehož společnost nedosáhla před rokem 2008. Gumárenská branže nicméně stále prožívá velký tlak v cenách surových materiálů, které opět meziročně narostly o 34,8%. Cena přírodního i syntetického kaučuku narostla o 30.9% a o 72.9%meziročně, respektive operační marže Hankook Tire's klesla o 45.2% meziročně díky těmto ekonomickým tlakům stejně tak i  kolísavé kurzy měn pocházející z nestabilní světové ekonomiky.

Mr. Seung Hwa Suh, Global CEO of Hankook Tire říká:, “Hankook Tire by měl pokračovat v soustředení se na to, v čem je odlišný a podporovat náš konzistetní dvouciferný nárůst během několika posledních let: kvalita našich pneumatik a technologie stojící za nimi. Experti a spotřebitelé ukazují narůstající důvěru a rozpoznání našich pneumatik prokázanou výsledky testů pneumatik v Evropě a náš pokračující úspech v získávání nových zákazníků a podílů na trzích. To jsou skvělé příležitosti pro Hankook Tire ukázat svou sílu v této současné době ekonomických tlaků na všech trzích s pneumatikami.”

Navzdory obtížným podmínkám na trhu meziroční prodeje zůstávají silné díky klíčovým regionům a mezi klíčovými obchodními jednotkami. Díky stálému soustředění se na kvalitu a upevňování silných vazeb na maloobchodní prodejní kanály, prodeje v UHP segmentu spočítané na KRW110.4 billion (US$103.4 million, €68.5 millionů), nárůst o 40% (UHP pneu export z Koree vzrostl o 26.3%). Trh v Severní Americe zaznamenal nárůst v prodeji o 37% zatímco Evropa pokračovala nárůstem o 14%. Prodeje Hankook Tire pokračovaly silnými nárůsty v nově objevených i novějších trzích. Prodeje na ostatní trhy vzrostly o  55%, zaímco prodeje na rostoucí trhy v Evropě jako je Rusko významně vzrostly o 158%.

Hankook Tire pokračuje v udržování dvouciferného růstu díky stálému investování  zhruba 5% výnosů do technologických inovací a buduje tak jméno značky Hankook Tire působením na rostoucí OEM reputaci a vede ‘chytré marketingové' aktivity, programy které dávají společnosti vícenásobné výhody. Tato vzrůstající reputace byla prokázána sérií testů u zákazníků automagazínů zejména v Evropě.

 

Zpět

Vyhledávání

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarma Webnode