Postup při reklamaci
Postup pro vyřizování reklamací pneumatik
1. Nárok na reklamaci pneumatik uplatňuje Zákazník formou reklamačního protokolu u Prodejce, případně přímo u Distributora dle postupu v Záručních a reklamačních podmínkách Distributora.
2. Zákazník je povinen
a) vyplnit a podepsat reklamační protokol
b) poskytnout pneumatiku a vadu označit
c) doložit doklad o koupi výrobku
d) doložit doklad o prodeji na koncového zákazníka
3. Prodejce je oprávněn
a) ověřit údaje uvedené Zákazníkem
b) rozhodnout o reklamaci, v případě pověření na základě uzavřené smlouvy s Distributorem
c) zamítnout reklamaci jako neoprávněnou, pokud nebude reklamace v souladu se Záručními a reklamačními podmínkami jednotlivých značek
d) požádat o posouzení inspektora Distributora
4. Inspektor Distributora je oprávněn
a) ověřit údaje uvedené na reklam. protokolu
b) posoudit stav pneumatiky dle charakteru a užívání
c) vyžádat si doložení dalších skutečností potřebných pro posouzení reklamace
d) rozhodnout o reklamaci, případně se Zákazníkem dohodnout způsob řešení a termín vyřízení reklamace (při nutném posouzení výrobcem pneumatiky)
5. Vyřizování reklamací přímo u Zákazníka (zejména na pneumatiky pro nákladní vozidla, zemědělskou techniku a stavební stroje) bude provádět Dovozce dané značky na základě zaslaného reklamačního protokolu Prodejcem, případně přímo Zákazníkem z pověření Prodejce, při dodržení postupu uvedeného výše.
6. Prodejce je povinen písemně a bez odkladu informovat Zákazníka o způsobu vyřízení reklamace a vést řádnou dokumentaci a evidenci k reklamačnímu řízení.
